مدل های مختلف صندلی تاشو
نوشته شده توسط : ساحل

امروز ما قصد داریم چندین طرح قشنگ برای صندلی بار به نمایش بگذاریم که می‌توانند جلوه طباخ خانه شما را عوض کنند. آشپزخانه خودمانی ترین فضا خانه است که در آن وقت با ارزش خود را با خانواده، غذا خوردن و صحبت کردن با یکدیگر می‌گذرانید. از این رو، وقتی بحث صندلی‌های اوپن یا میز بار قبل می‌آید، شما باید در باره روش هایی برای درمان ظاهر آشپزخانه تان از راه آن‌ها فکر کنید لغایت فضای آن برای همه کسان خانواده آسان تر باشد.

آشپزخانه‌های جزیره‌دار نه فقط کاربردی تر هستند بلکه جلوه شیک تری نیز دارند و اگر شما چند صندلی یا چهارپایه نزدیک آن پیمان دهید کاربردپذیری آن‌ها دو برابر می‌شود. بیشتر کسان از چهارپایه‌ها یا صندلی‌های میز بار استفاده می‌کنند لغایت سخیف متمایزی به آشپزخانه‌های شان بدهند و نیز در فضا صرفه جویی کرده باشند.

زمانی که بحث صندلی‌های اوپن آشپزخانه مطرح می‌شود، به راستی گزینش و مدل های نامحدودی پیش روی شماست. با این حال شما باید یک صندلی بار ویژه را برحسب دکوراسیون و سخیف طباخ خانه تان گزینش کنید. در پست امروز به شما طرح‌ها و مدل های پرطرفدار صندلی های اوپن یا صندلی های میز بار که امروزه این طرح‌ها بسیار محبوب و پرتقاضا هستند را به نمایش می‌گذاریم.

بیشتر این مدل های صندلی بار ویژه هستند و مناسب آشپزخانه‌های نوین می‌باشند. برخی مردم ترجیح می‌دهند الی صندلی های بار آشپزخانه ساده‌ای داشته باشند لغایت ظاهری مینیمال و در عین حال مطابق با رغبت روز داشته باشد. شما می‌توانید 2 چهارپایه ساده را تقریبا میز بلند طباخ خانه قرار دهید و متریال آن انتخابی آن می‌تواند از شیشه باشد. آشپزخانه‌های حقیر برای قرار دادن صندلی‌های بار براق و درخشان زیاد مناسب هستند.

در بعضی از عکس های زیر طرح های صندلی بار به سخیف رترو به نمایش درآمده که ظاهری بی اندازه شیک و رنگارنگ دارند. زمانی که شما آشپزخانه‌ای با ظاهر ساده دارید و می‌خواهید جان اخیر ای به آن بدهید، بهترین روش پیمان دادن صندلی‌های اوپن رنگی است الی از این طریق یک افکت متضاد ایجاد کرده باشید. رنگ هایی مشابه زرد، پرتقالی و قرمز می‌توانند روی صندلی های بار استفاده شوند و محیط‌ را پرنشاط و سرزنده کنند.

الزاما همیشه نیاز نیست که صندلی های اوپن رنگ صریح باشند، بلکه می‌توانند به رنگ های هلویی پاستلی یا سبز کم رنگ و نعنایی طراحی شده باشند. چنین رنگ های مختصر رنگی تازگی و طراوت را با خود به ارمغان آورده و فضای آشپزخانه را نیز دلبازتر می‌کنند. چهارپایه های میز بار چوبی شیک هستند و می‌توانند با دکوراسیون هر طباخ خانه ای چه نوین یا سنتی همخوانی پیدا کنند. شما می‌توانید چنین صندلی‌هایی را در عکس‌های زیر پیدا کنید و ببینید که نمای آن ها چطور خواهد بود.

تعداد زیادی از مدل های صندلی های اوپن هستند که در آن ها از چوب های بامبو یا حصیری و پارچه استفاده می‌شود لغایت جو طباخ خانه را گرم تر و خودمانی تر اثر دهند. صندلی‌های بار حصیری که به طور معمول دارای ترکیبی هستند که چوب در آن ها به شغل رفته است گرمای طباخ خانه را تشدید می‌کنند.

اگر نمی خواهید در خرید صندلی های میز بار دست و دلباز عمل کنید، می‌توانید از صندلی های پلاستیکی استفاده کنید که به همان اندازه زیبا هستند و جابه جا کردن آن ها نیز راحت تر است. بعضی آشپزخانه ها بسیار کوچک هستند و ازاین رو بایسته است که از این گونه صندلی های پلاستیکی شفاف بهره‌گیری کنید تا از عقیده بصری فضای اقلیت اشغال کنند. در چنین مواردی، می‌توانید از صندلی های اوپن تاشو یا آن‌هایی که بسهولت تو جزیره طباخ خانه جا می‌گیرند نیز بهره‌گیری کنید.

صندلی های اوپن تاشو در طرح های بی چندی عرضه می‌شوند که می‌توانند روح بازپسین ای به آشپزخانه شما بدهند. برخی از این صندلی‌های تاشو در بافت های چوبی یا فلزی در دسترس هستند. طرح های فلزی این صندلی ها جلوه یک طباخ خانه را صنعتی و متمایز می‌کند. در زیر می‌توانید نمونه هایی از این صندلی های زیبای فلزی را تماشا کنید و ببنید که صندلی های تماما فلزی در طباخ خانه ها چه نمایی خواهند داشت. اگر گزینه‌های ما فوق این می‌خواستید، می توانید صندلی هایی را گزینش کنید که پایه های آن فلزی باشد برای مثال از جنس استیل و بدنه آن از چرم یا پارچه ساخته شده باشد.

با داشتن یک میز بار صبحانه در آشپزخانه تان بیچارگی به صندلی های بار شیک و آسان نیز دارید. این صندلی های بار راحتی اکثریت اثناء غذاخوردن شما فراهم کرده و در عین حال در مقدار زیادی از فضای ناهارخوری صرفه جویی می‌شود. نگاهی به این صندلی های بار مدرن آشپزخانه بیندازید و تجربه لذت بخشی برای غذاخوردن در کناره خانواده خود فراهم کنید.

صندلی تاشو MDF
صندلی تاشو ام دی اف طرح دستگاه cnc سی ان سی منبت ۱۲۷۰ با فرمت dxf و یا cdr می باشد. طرح سی ان سی ۱۲۷۰ برای دستگاه سی ان سی منبت، دستگاه برش و حکاکی لیزر و نیز برای معرق کاران عزیز پسندیده می باشد. صندلی تاشو MDF در نرم افزار بسیار قدرتمند کورل دراو و یا اتوکد طراحی گردیده است. صندلی تاشو ام دی اف قابل اجرا بر روی رنگهای چوبی از جمله گردویی، ونگه، راش، بیاض، افرا، سفید بارانی، لارکس، آنتیک لایت، آنتیک جیویز، و نیز رنگهای فانتزی همانند زرد، سبز، قرمز، آبی، سفید و غیره می باشند.

صندلی تاشو MDF ارایه شده در اینجا مثال ای از صدها طرح قفسه و محصولات چوبی در مجموعه ما است. صنایع چوب ماهر فرآوری کننده گونه ها مصنوعات چوبی، pvc و درب کابینت ممبران طباخ خانه با دستگاه برش و حکاکی لیزر co2 وهمچنین دستگاه cnc و دستگاه وکیوم است. فروش به صورت عمده و تیراژ است. هر طرح و مدلی که بخواهید طراحی و تولید خواهد شد.

1- طرح صندلی بار نوین برای آشپزخانه

2- صندلی بار طرح امروزین و صنعتی برای آشپزخانه


3- صندلی اوپن آشپزخانه طرح مرجانی و نارنجی

4- صندلی بار طباخ خانه طرح روستیک

5- چهارپایه‌های اوپن طرح زرد و مدرن

6- صندلی بار طباخ خانه در طرح چوب و چرم تیره

7- صندلی‌های اوپن سفید و زیبا در طرح بدون تکیه گاه


8- صندلی های بار چرمی سیاه با پایه‌های استیلی درخشان


9- صندلی های اوپن مد روز در طرح زین اسب


10- صندلی اوپن چرمی به سبک وینتیج


11- صندلی‌های اوپن طباخ خانه برند ایکیا





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: